8 ay 17 günlük kızım var.
Oyuncaklar, kitaplar, etkinlikler,şarkılar,danslar bunların tamamını yaptım. Hatta bakıyorum bir çok oyunuda ayından önce zaten yapmışız. Benmi çok hızlı davranan bunların tükenmesine sebep olanım acaba☹️Halen emeklemiyor o yüzden zaman geçirmek biraz zorluyor artık. Hep aynı şeyler onuda sıkıyor oyalamıyor farkındayım. Uykusuda bu ayda tabiki bayağ azaldı gündüzleri özellikle. Akşam 8-9 uykuya geçiş. O zamana kadar artık nasıl bişeyler yapsam düşün düşün araştır yok bulamıyorum. Bende tıkandım. Farklı oyunlar varmı bildiğiniz. Sizler nasıl zaman geçiriyorsunuz.