Ngss benzemiyor canım. Çünkü bu kadar küçük çocuk kasiyamayacagi için o kızarıklık olmaz. Lezyon benziyor ama o kızarıklık olmamaliydi. bence uyuz değil. Alerjiye ben çok benzettim. Sirke sürmeyin asla. En büyük yanlış bu olur. Doktora götürmeniz lazım. Sizde de kaşıntı yoksa değildir. Zaten küçük bir numune alıyorlar ordan. Uyuz akarı varsa görüyorlar. Doktorun bakması daha doğru. 6 ay bu illeti çektim. Artık kendimi epey bir tecrübeli hissediyorum az çok anlıyorum o mu değil mi. Bence bu değil. Geçmiş olsun en kısa sürede bir cildiyeye gidin. Yada gözünüz aydın demem daha doğru sanki. Ben alerji de egzama da her türlü cilt hastalığı gördüm. İnanın uyuz en beteri.