Kızlar merhaba
Kızım 19 aylık 20 olacsk yakında
Gündüz yeme si iyi saatli
Akşam uyumadan önce süt içer Di önceden bir bideron içer Di (gece kalkar Dı yine) ama şu sıralar içmek isyemiyor yarım içer bırakır
Gece de 2 3 kere süt içmeye kalkıyor du
3 gün önce yulafı mama yaptım iyi yedi gece yine uymadı ama süt içmedi
Bir gün sonra da yaptığım mamayı yemek istemedi ama bitir Di gece süt içmeye kalkmadı ama uyandı yanıma gelmek istedi
Dün de farklı mama yaptım İrmiği sütle pişirip ve yemedi bebekken de karışım yemez Di kahvaltı da
Süt içmek istemiyor kaşık mama istemiyor
Ne yediricem kii
Akşam yemeğini 6 da yapıyoruz