basakhanim34 Kızım 9 aylık oldu hala suyu çay kaşığıyla içiyor. Alıştırma bardağıyla bir iki nefes çekip bırakıyor. Tadını sevsin diye Bebek suyu da koydum içine. Bu bardağın bi püf noktası var da ben mi bilmiyorum.
BirAlparslanAnnesi basakhanim34 normal bardakla içirin sizde çay kaşığı içim artık büyüdü içtiği sudanda verim alamazki
MiniPapatya basakhanim34 10 ay 11 günlük. Bardaktan su icemiyor. Kaşıkla icemiyor tıkanıyor. Biberonla içiyor sadece sorun etmiyorum hazır olduğunda alıştırma baslrdagindan içer.
MiniPapatya basakhanim34 yok yeteri kadar içiyor ama şöyle mide kapasitesi çok küçük kana kana su icmezler ki sık sık teklif ediyorum istediği kadar içiyor tabi bu miktar az oluyor mesela bir günde 100 ml içmiyor bile.