Aniliko Oioi bölmeli tabak, kaşık, önlük aldım tercih sebebim vakumlu olmasıydı kaşık zaten gerekli önlükte almışken onu da alalım diye babamız dedi (geçen sene indirimden aldım hamileyken şuanki piyasa da alamazdım muadil bakardım)
Uzun kollu önlükte aldım Trendyoldan yorni marka sıvı geçirmiyor çok iyi vs deniyordu yorumları iyiydi henüz kullanmadım bunu tek ek gıda amaçlı almadım ilerde etkinliklerde de kullanırım düşüncesiyle aldım
Nuk alıştırma bardağı aldım akıtmıyor imkansız ilk günümüzdü bugün bebeğim su içerken biraz zorlandı akıtmayacağı oradan belli su çekmeyle bile zor geliyor zamanla alışır diye umud ediyorum
Baby plus cam rende aldım markası önemli mi bilmem ben e bebekte ona denk geldim onu aldım
Buharda pişirme aparatı aldım 32 TL hepsi burada, trendyol gibi bir çok yerde var bence gerekli vitaminlerin suya gitmemesi için
Mama sandalyesi en önemlisi bu bence en ucuzu bile olsa bir mama sandalyesi olmalı diğer türlü çok zor ya
Mini tencere alacağım
Yoğurt mayalamak için mini kavanoz alacağım kimisi yoğurt mayalamak için makine alıyor ben gerek duymadım