Tecrübeli anneler merhaba , oğlum 7 aylık yaklaşık olarak 1 aydır cok asiri huysuz , mızmız ve uykusuz asla uyumuyor sanırım diş cikarcak ama baktığım zaman asla bişey göremiyorum :( tetagil ve calgel jel kullanıyor anlık olarak rahatlıyor ama yarim saat sonra yine huysuzlaniyor. Tecrübelerinize ihtiyacım var siz nasil atlattınız diş zamanini ?