Konu sabitlenirse çok memnun olurum benim gibi bu konu aklına takılan anneler mutlaka vardır :) sadece anne sütü alan bebeklerde ek gıdaya nasıl başlıyorsunuz ne zaman emzirip ne zaman ek gıda veriyorsunuz gün içinde ? Yoğurt ile başlayacağım inşallah yoğurdu günlük mu mayaliyorsunuz ne marka kullanıyorsunuz sütü mayasını yoksa haftalık mi mayalayip veriyorsunuz ? Bir de cam rendem var onu nasıl kullanabilirim eşim de süzgeçli emzikler oluyor ya ondan almış onu nasıl kullanabilirim ? Ve günde yoğurt sebze falan kaç kaşık vermeliyim yoğurda sebzeye hep zeytinyağı eklemeli miyim ? Aklımda hep bu sorular tecrübeli anneler başlamama yardım eder misiniz ?:)