Anneler kızım hastalandı 6 aylık bademcikleri kızarmış antibiyotitik ve başka bi ilaç verdiler .biraz daha iyi durumu fakat kakası sıvı ve günde 5 6 bez değiştiriyorum .bugün baktım poposu kızarmış .ilaçlar pişik yapar mı ? Doğduğundan beri zeytinyağı pişik kremi düzenlinsürüyorum