Merhaba sevgili anneler. Görüşleriniz benim için çok önemli. 1 ay önce bronsitten dolayı hastanede yattık 5 gun. Şimdide sırtına masaj yaptığımda balgam kusuyor bu normal mi yoksa doktora goturmelimiyim? Çok kararsız kaldım. Bazı yerlerde alerjik nedenlerden olabilir felan yazıyor. Böyle bisey yaşayan var mı?