Deletedmom_32 biliyorum bende sezaryen oldum ahhh aklıma geldi gene çok kötü günlerdi🥲 Türkiye’de doğum yapabilmek için neler vermezdim ama Allah’ın 1920lerde kalmış bulgaristanında geldim doğum yaptım doktor ne dikiş atabildi ne bişey yapabildi😖 yorgan gibi dikmiş karnımı görsen gülmekten ölürsün shejejejeje doğum yapalı 2 ay 19 gün oldu hala ama hala yaram ilk günkü gibi acıyor inanki gram iyileşmedi 😁😁😁 geceleri de saat başı uyanıyor bende kalkıp zombi gibi emzirip uyuyorum napim ana olma daş ol demişler😁