laliko35 arkadaşımda derin dondurucu var. Sürekli fırın kullanır onlara 165 TL, bize 324 TL fatura geldi. 2 kişiyiz. Lamba yakmayoz, lambader kullanıyoruz tasarruflu ampul var. Kombi yok, termostat var. Sıcak suyunda cok kullanmayız. Fırının yok. Ütüm yok. Sadece TV ve şarjlar.. Ben anlamıyorum ya.
Epdk ya şikayet ettik bakalım bekliyoruz.