Kızlar oğlum 22 aylık bi kaç aydır zaten benle pek iyi değil arası sürekli baba da baba . Baba da baba. Gece babası uyutsun ister, uyanır babasını çağırır yanına ben gitsem git diye bağırıp babasını çağırır. Delirecem artık. Bu aralar uyutamıyorum kesinlikle . Öğle uykuları savaş resmen ve uyumuyor çünkü belli bi uyutma şeklimiz yok. Babası kucağında uyutuyor, ananesi ayağında sallayarak. Ben yanına yatıp pış pış yaptığımda uyuyordu geceleri. Öğle uykularını da haftasonları emerek uyuyordu. Haftaiçi annem uyutuyordu. Emzirmeyi bıraktığımızdan beri öyle uykuları krizzz. Şuan mesela asla uyumuyor deli oluyorum bir sürü işim var. Üstünü değiştirirken kriz. Bez değiştirmek kriz. Konuşuyorum ikna olsun diye yok dinlemiyor bile . Uyku saatleri bozulsun da istemiyorum. Gündüz uyumayınca akşam üstü çok zor geçiyor. Ay delircem ben nasıl davranacağımı da bilmiyorum nolur bişey diyin ya . Çok sinirleniyorum ve bağırıyorum haliyle ama yok hiç bişey çözüm değil. Bakamıyorum ben bu çocuğa galiba ya valla ağlıcam artık. Daha yüzümü yıkamadım bugün. Bana git git der ama peşimden de ayrılmaz.