Senay12 Ben de 7. Ayında yaptırmıştım. Ama çok pişman oldum erken yaptirmadigima. Emeklemeye başlamıştı biraz fazla ayaklanmadan yaptıralım dedik. Lokal anestezi olurken iğneyi hissedince çok korktu. Sonrasında uyuşma olsa da yavrum ağladı bitene kadar. İyileşme süreci çabuk olsa bile travma olarak kaldı. Bilemiyorum tamamen uyusaydı belki o kadar etkilenmezdi. Bu konuda doktor tecrübeli olsa da her yönden düşünen bir doktor bulun. Hastane fobisi oluştu o zamandan beri. İnşallah sizinki iyi geçer.