Crnkalben bnm kızım ana kucağını da hiç sevmiyor ne hayallerle bebek arabasını ve pusetini aldm avmlerde gezicektm kızımla ama pusette durmuyor ağlıyor🤦 çok şükür beşiğe alıştı düz zemin ya ondan sanırım rahat ytmayı seviyor portatif bişi olduğu için memlekete de götürebiliyoruz küçük yer kaplıyor ztn bnce siz de beşik alabilirsiniz hem siz de rahat edersiniz