Dün yumurtamı domatesli yapmıştım. Bu sabah 2 aylık bebeğimde çok hafif kanlı kakayla karşılaştım. Ondan önce sürekli süt ve süt ürünlerini kullanıyordum, hiç böyle bi reaksiyon vermemişti. Acaba süt ve süt ürünlerine mi yoksa pişmiş domatese mi tepki verdi vücudu anlamadım. (Doktoruna mesaj attım cevap bekliyorum sizdende fikir almak amaçlı post açtım)