selinkp Kızlar merhaba ben doğum yapalı 8 ay oldu ama hala çok göbeğim var korse almak istiyorum yamuna korse kullanan var mı önerirmisiniz veya farkılı korse çeşitleride önerebilirsiniz şimdiden teşekkürler 🙏🏻
Ozgdfn selinkp ben kullanmıştım yanına doğumdan sonra.fiyati biraz pahalı ama gerçekten göbeği çok güzel toparliyor
Ozgdfn selinkp sitede beden ölçüleri var ona göre bı küçüğünü almıştım cnku sıkması da gerekiyor . İlk başta zorlanıyordum takarken yardım aliyodum sonra sonra alıştım.kisin kullanmıştım ben yazin belki belli edebilir