Ilkannelik Dogum yapalı 2 ay 25 gün oldu dogumdan 1 buçuk ay sonra falan adet oldum ama sadece bir gün az az geldi hiç regl sancim yada bi belirti olmadı normalde kıvranırdim sancıdan dogumdan önce, sonra gelmedi hiç normal mi ki
amansallagitsin Ilkannelik adet kani degildir o ara sira gelen kanamalar bende 2 bucuk ay oldu dogum yapali hala ara sira kanamam olur cok az
Yusaydef Ilkannelik bende doğum yapalı 2.5 ay oldu kırkım çıktığı gün olmuştum bide dün oldum baya reglim yani farklı bi kanama değil tuhaf olan ise hamilelikten önce deli gibi sancılanırdım şimdi sanki ameliyatla o sancıyı da almışlar gibi zerre acı ağrı yok 🤷🏻♀️
Cemalin_annesi Benimde doğum yapalı 5 ay oluyo daha regl olmadım bilgisi olan bana geri dönüş yapanilirmi?🥺🥺
amansallagitsin Cemalin_annesi benim arkadasimda ole gec olmustu genelde 1 sene ye kadar adet olmayanda var normal kabul ediyorlar yakin zamanda olursunuz
amansallagitsin Yusaydef sezeryan mi oldu dogumumuz genelde normal olunca daha gec sezeryan olunca daha erken olunuyormus adet benim etrafimdakiler hep ole oldu cunku