Kızlar 7 haftalık hamileyim , 5 haftalıkken gittim doktora en son sadwce keseyi gormustu , gitmem lazımdı gecen hafta ama hava şartları yuzundn gidemedm , oglum 18 aylık , hala emzriyorum ve sanji yenidoğan bebek gibi durmadan emiyor , vitamnlerim cok dusük , sadece kan ilacı kullaanıyorum ve folik asit , kaynanam ve etrafı emzirmeyi bıraksın cocugy zehirler , içndeki bebekte gelişmez emzikten duser , vitamn alamaz demiş , cok korkuyorum boyle bişi olabilirmi ?