Sinempalas Merhabalar anneler 1 bucuk aylık bebegım var yüzünde sıvılce tarzı isilikler var . Sıcaktan oluyor sanırsam . Cok hassas cılde sahıp ne yapabılırım basına gelen varmı nasıl gecer acaba??? Kızarık kızarık sıvılce gıbıler aynı
Sofita Sinempalas benim oğlumda da oldu böyle mi? https://imgyukle.com/i/oK1WJU https://imgyukle.com/i/oK12Zo
Gamzeevren Sinempalas Benim bebeğimdede 1 aylıkken olmuştu. Doktora sorduğumda bekle kendi kendine geçecektir dedi bende bekledim bir hafta sonra tamamen kayboldu isilikler. Şuan 4 aylık hiçbir şey yok yüzünde. Çok minikken herşeyden etkileniyorlar maalesef :/
Sinempalas Gamzeevren ozaman şuan yapıcak bısı yok dımı? Yanı nemlendırıcı gıbı benek ürünlerinden mı kullansam yada yagda dıolar
Sofita Sinempalas benim oğlum 9 aylık olmak üzere 4-5 gün önce başladı önce bırın kenarı sonra kaşlarının içleri ve alnı pütür pütür. Yediği bişeyden mi acaba dedim ama farklı biley de vermedim.doktoruna attım resimleri. Sıcaktan olabileceğini söyledi. Perşembe gününe randevu alabildim geçmezse görecek doktor da bakalım.
Gamzeevren Sinempalas sanırım yok. Kendi kendine geçmesi en doğal olani diye dusunuyorum. Doktorum bana illede suruceksen bunu sur diyerek bi krem ismi verdi fakat kaybettim kremin ismini. Stilex tarzi bir kremdi