Kızlar son iki haftadır göğüs ucum çok kötü yara değil ama bir beyazlık var. Sol göğsüm zaten sağa göre az süt üretiyo dolayısıyla genelde yara olan sağ göğüsle emziriyorum. Lansinoh kremi kullanıyorum arada kantaron yağı sürüyorum; gümüş kapak var göğüs kalkanım var hala acı geçmedi. Zaten yara göğüs kalkanını bırakmaya alıştırmak için ucunu kesince oldu. Başka bir önerisi olan yada enazından umutlanmam için bana geçeceğini söyleyecek olan var mı 🙁