Benimki 1 yaşında gece emmesini bitirmedim ama kendiliğinden azaldı. Mesela şimdi gece 2 kere kalkıyor. 8 buçuk 9 gibi gece uykusuna yatıyor. Eskiden 11 en geç 11 buçukta mutlaka kalkar emerdi sonrası da malum 3 saate vir kalkardı. Şimdi yine 8 buçuk 9 da yatıyor gece 3-4 gibi bi emiyor vi de sabah 7 de. Onun dışında uyanınca su veriyorum. Umarım en kısa zamanda biter gece beslenmesi.