2007 evet bende kızıma normal mama kullandım bebelac gold anne sütüne en yakın mama
ama alerjık ve reflüsü olduğu için aptalmil as serisini raporla yazdı doktorumuz bunu kullansın dedı sıcak suyu hafıf ılıttıktan sonra kokusu gidene kadar azcık bıberonun kapağını açık bırakıyorum
doktorumuz tadı kötü olur çay kaşığının ucuyla pekmez koy begenmezse içmez yoksacdedı