Sema0951 benim kızım 15 aylık iken yürümeye başlamıştı minik minik düşe kalka, tam o sırada tatile gittik Antalya’ya ve orada havuzdan mikrop kaptı ishale yakalandı. 1 hafta hastanede yatırdık nasıl hırpalandı yavrum anlatamam, o serumlar o iğneler bir deri bir kemik oldu.. unuttu o bildiği bir kaç adım yürümeyi. Daha sonra 16 aylık iken tam yürümeye başladı şuan 20 aylık tutabilene aşk olsun 🧿😂❤️
yani demem o ki korkmayın illa ki yürüyecek ama bizim bebişler biraz geç oldu yürümesi 🥰🧿