Çok sinirlerim bozuldu geçen ay 500 gelen elektrik faturası bu ay 2000 geldi. Ne demek bu ya ben fsrklı hiç bişey yakmadım. Bizim ev 90m2 ısıttığımız tek yer salon ve yatak odası. Asgari ücretin zammını geri çıkarıyolar. Bizim kiramız zaten 1500. Biz ne yiyip ne içelim. Kim dur dicek bu duruma. Allaha havale ediyorum. Çocuğumun rızkı elektriğe gidiyor resmen. 🤬🤬🤬🤬🤬🤬