Merhaba bebegim 8aylık yaklaşık 11 gün önce ateş başladı 3gün sonrada döküntüsü oldu ve geçtigimiz çarşamba gününde normale döndü hastalık bitti fakat ek gıdayı reddediyor ağzını kilitleyip hiç bir şey yemiyor dişte çıkarıyor huzursuz hep ama iştahsızlığın bu kadar uzun sürmesi ve hiç bir şey yememesi normal gelmiyor bana sizlerdede aynı durum oldumu?