Merhaba güzel anneler bebeği 21 aylık olan anneler kaç numara bez kullanıyorsunuz ben prima 5 numara kullanıyordum malüm bez fiyatları uçtu bende bu ay molfix aldım 5 numara aldım ama sanki sıkıyor küçük gibi 6 numara da aldım oda büyük oluyor siz kaç numara kullanıyorsunuz bilgi verirmisiniz 😊