Merhaba 3 ay 2 günlük bebeğim var prematüre doğdu 36+2 de. Hergün saat 8 gibi uyanıyoruz oyun halısında oynuyoruz kartlara bakıyoruz 1 aydan beri de düzenli tummy time yapıyoruz. Gülücüklerimiz başladı agu diyor yüzüstü yatarken başını kaldırıyor ama çabuk yoruluyor fakat sırtüstü yatarken başını kaldıramıyor ve ellerini ağzına sokuyor fakat daha bişileri kavramıyor. Sizin bebişler nasıl ? Çevremde bir kaç kişi var sanki biz geç kaldık gibi ama sizlere de danışmak istedim 🙏🏻 Teşekkürler