Umay12 5 ay 15 günlük kızım. Son bir iki gündür ben onla konuştuğum zaman tek gözünü kısıp bana evevev eyeyyeye gibi şeyler söylüyor 😂 acaba beni mi takilt ediyor birşey mi anlatmaya çalışıyor normal mi böyle yapması
Umay12 Umay12 yaşayan yok mu acaba bu aylardaaaa bunu ilk evladım tecrübesiz in malesef ne yapmak istediğini anlayamadım🙋🙋
Ayseege6156 Umay12 senin onunla ilgilendiğinin farkında ve bu hoşuna gidiyor o yüzden sana tepki veriyor canım iyi bişey bol bol konuş hatta kitap oku 🤍
tineanigra Umay12 bol bol konuşun onun çıkardığı sesleri de taklit edin hoşlarına gidiyor babıldama dedikleri dönem sizin ağız hareketlerinize bakıp kendince konuşuyor 😁
Cennet24 Umay12 bizimki taklit etmeye başladı hareketleri çok tatlı oluyor 😊5ay2gunluk babasıyla oynuyor gözlerini kısıyor öpücük atmaya calisiyo
Umay12 Ayseege6156 çok okurum kitap günün her saati kızımla konuşuyorum şarkılar vs hep başındayım elimden geldiğince ☺️ böyle karşılık verince bi garip oldum bildiğin cevap yetiştiriyor sanki bana gibi ama bir gözünü kısıyor filan yaparken
Narin9 Umay12 tabiki normal artık tepki veriyor herşeye sizi anlıyor oyun oynuyor kendince😊tam kendini sevdirip şirinlik yapmaya başlamış 🥰
tineanigra Umay12 benim kız 7 aylıkken başladı 15 gündür evde sürekli namnamnam diye geziyoruz oğlum da sürekli ee diyo onunlanda ee leyerek anlaşıyoruz 🤣🤣 çok sevimli geliyor bu halleri 🥰🥰