2pati_1baby Minagece 22 aylık her şeyi konuşabiliyor 🙏🧿 3 kelime ile cümlede kurup kendini güzel bir şekilde ifade ediyor
minnosunannesi06 Minagece baba gitti anne ver dustu bitti gitti cok sey soyluyor bazen 2 cumle kuruyor agzi cok dolu ama tam anlatamiyor dili dönmediği için her cocugun gelisimi frkli olur şarkılar felan soyluyor telefonda annane babane arayio konusuyo😀
Balbocegim_51 Ayonuz bizde şuan aynı durumdayız dil gelişimimiz çok geriden geliyormuş doktor öyle söyledi evde bol bol konuşuyoruz ama sanki anlamlı kelime çıkarmak için çabalamıyor oğlum çok takıyorum kafama ne yapacağımı bilmiyorum 😏😔