Yavuzseliminannesii 3 aydır bel ağrım vardı ve doktor fıtıktan şüplendi şimdi mr tomografi falan çekilicem belden iğne yapalım dedi ağrıyı tamamen geçiriyor dedi siz veya yakınlarınızdan birinin başına gelen var mı açıkçası belden iğne biraz endişelendirdi
Mavis34 Yavuzseliminannesii bende bekleyeyim burada dayanılmaz ağrılarım var ne iğnesiymiş bu dondurma denilen şeymi acaba
Zerinelif Yavuzseliminannesii nasıl birşey acaba benimde var aşırı kötü kökten çözüm mü acaba burda bekleyeyim bakım biri çıkarsa keisn diye bankada yazar msnz 🙈
Mavis34 Yavuzseliminannesii bana ağrı bölümü öyle bir öğleden bahsetmişti ama seninkinileri seviye olduğundan sana olmaz demişti aynı şeymi bilemedim
Yavuzseliminannesii Mavis34 benim MR sonucuma baktı bel fıtığı ama başlangıçta dedi ondan dolayı yapılabiliyormuş
Yavuzseliminannesii Zerinelif bu fıtık yaş farketmezsiniz en ufak bir zorlama da veya durup dururken bile olabilirmiş doktor öyle söyledi iğne sayesinde ağrılardan kurtuluyorsunuz dedi benim çok kötü belim ağrıyor kalçama ve bacağıma vuruyor felaket bir durum