Merhaba anneler, 52 gün önce sezeryanla doğum yaptım fakat son 3 gündür kızımı emzirip göğsümü tamamen boşaltmama rağmen sadece sol göğsümde çok şiddetli beni ağlaticak derecede iğne batma hissi, elektriklenme, yanma şiddetli bir ağri oluyor sadece solda ve kızım tamamen emdikten sonra oluyor, Sol göğüsümü tamamen boşaltıp emzirmeme rağmen damarlarimda iğne batması hissi var sizce neden oluyordur, Göğsümün dışında yara vb. Bişi yok, kızımızın ağzında pamukçuk yok fakat neden oluyor olabilir sizin öneriniz nelerdir ?