Of kızlar bi haftadır bebem çok huysuz mızmız güler yüzlü bebeğim gitti gece uykuları idare ederdi 1 haftadır yok sıfır uyku sürekli kalkıyor sürekli ayaklarını kaldırıyo yere vuruyor hızlıca gaz desem çıkarıyor gazını nedir bu atakmı sünnet olduk 4 gün önce ama sünnetten önceden beri var berbat haldeyim😞diş çıkardı 10 gün oldu alttan 2 tane patladı ELHAMDÜLİLLAH ama ozaman bile bu kadar huysuz değildi