Minikayaklar canim 8 bucuk aylik oglum hiç korse kullanmadim doktorum tavsiye etmedi orda var olan yağları sıkıştırınca yok edebileceğini mi zannediyosun dedi dikişlerin iyileşmesini geciktirir kârın ve bel kaslarını gucsuzlestirir dedi. Doğum yaptığım günden itibaren yürüyüşe başladım ilk hafta evin içinde yürüdüm sonra attım kendimi dışarı yavaş yavaş arttıra arttira ağrı durumuma göre yürüdüm. Günde 1 buçuk saat yürümeye başladım ilk 4 ay böyle geçti 4.ayda aletli pilatese başladım 2 ay ona gittim haftada 4 gün, pilates sonrasıda cardio yaptım onuda azdan başladım arttirdim pilatestede en hafiften başlayıp en agira kadar ilerledim. Sonrasında fitnessa geçtim ramazana kadar devam ettim doğumdan sonraki iki ay azcik keyif yapıp yememden kısmadım zaten emzirirken gidiyo diye spora başlayana kadar kendim dikkat ettim tatlı hamur işi yemedim çok. Sporla beraber bana beslenme programı yazdılar protein ağırlıklı ona uydum şimdi yürüyüş yüzme yapıyorum yaz modu. 17 kilo almıştım 15i gitti ama şöyle yağ oranım hamilelikten öncesine göre azaldı kastan kilo aldım. Şuan hamilelikten önceki halime göre bile daha fitim. 36 bedenim bikimi giydigimde bile sıfır göbeğim. Sadece dikisin uzerinde deride biraz gevşeklik var onuda bitek ben elleyince anlıyorum dışardan hiç bisey gozukmuyo. Sizede motivasyon olsun diye yaptiklarim bu tip başlıklar gördüğümde yazıyorum. Azmedince insan yapamayacağı şey yok. Korse falan hikaye iş beslenme ve sporda bitiyor. Bide zaman tabiki vücudun derinin eski haline dönmesi 12 aydır.. istekli olun bir defa başlayınca vazgecmeyin o göbeğin erimemesi kilolalarin gitmemesi zaten imkansız. Birde troid tahlillerinizi yaptirin yavaş çalışması kilo aldırıyor. Yaparsınız size inanıyorum:)