ofkelisirin Bebeğim çok kalabalıkta büyümedigi için birini görünce ağlıyor bu nasıl geçecek kızım 5.ayina girdihep yadırgiyor dün babamlarda durmadı hiç 😐
ebruli_pyz ofkelisirin benim kızımda öyle 1 yaşında ilk başta ağlar hep oğlum öyle değil ama ikizler. Bizde çok kalabalıkta büyümedik olsun alışırlar bir gün 😅
Elsa22 ofkelisirin Benim kızımda öyle, şimdilik yapacak bişey yok sanırım , ben yazı bekliyorum sürekli dışarı çıkarırsam alışır belki gürültüye,farklı yüzlere ,seslere vs bakalım bir ümit 😀
Zeynep-alya ofkelisirin benim kızımda ole 9 aylık pandemiden dolayı kimseye gidip gelmiyoruz hava soguk dişarı cıkamıyoruz bende üzülüyorum bu duruma bebişler yabani gbi büyüyo ama yaz gelsin dışarı cıkmayı biraz biraz alıştırmayı düşünüyoruz
Deletedmom6262 Annekizz Benim kızım da dedesinin kucağında hep ağlar korkuyor diye gözlüğünü çıkardı saçlarını taradı geldi yine görünce ağlıyor 😆