Annekizz Valla yurtdışı da önermiyor diyolar kendi doktorumuza gidince değişik değişik tadı kötü olan kullanmadığım ömrümde görmediğim hangi ilaç varsa onu yazıyor ve kızım içmiyor iyileşmiyor, bende sğalık ocağında ki doktora gidiyorum, orta kulak iltihabı olmuş diyor, boğaz enfeksiyonu olmus diyor ve antibiyotik yazıyor ateşten dolayı, kızlarım 4 5 günde toparlanıyor