Babymm biz de ventolin ve cortair kullandık hava yoluyla, ilk 3 gün çok daha kötü yapmıştı arayıp doktora sormuştum durumu daha kötü oldu öksürükten kızarıyor nefes alamıyor demiştim ilk 72 saat kabartır daha da attırır söktürür demişti gerçekten de 3.gecesi biraz daha iyiydi 5.gün çok şükür geçmişti