Mdmd ilkinde 7 gün yattım hastanede ciğerlerime inmişti öksürük nefes darlığı vs hiç birşey yoktu sağlıkçıyım ben nöbetten geldiğim bir cumartesi ellerim morardı midem bulandı nefes alırken göğsümde batma hissettim sonra yatış verildi nefes darlığı başladı ikincisinde sezeryanlıydım yeni vücudum çok ağrıyordu koku ve tat kaybım oldu ama ilki kadar kötü olmadım 9 ay arayla iki kez olmuştum 😒 ciğerlerde hala sekresyonlarım var alerjim yüksek kokuya dair şeyler kullanamıyorum hasar kaldı nefes darlığım oluyor hala ☹️☹️