Elisaninannesi35 Bugün 2 ay aşısı olucak kaç tane nereye vuruluyor , ateş yapar mı ? Gitmeden önce mi icermeliyim ateş düşürücüyu yoksa sonrami bilgilendirir misiniz ?
Kader_cinar Elisaninannesi35 bir tane kola iki tane bacağa vuruluyor ateş huysuzluk yapar diyorlar bizde ateş olmadı çok şükür ama huysuzluk hat safhadaydı. Bazı kişiler gitmeden ağrı kesici veriyor ama bu aşının işlevini düşürüyormuş bilginize
Yusaydef Elisaninannesi35 bizde ates huysuzluk vs yapmadı ama bence gitmeden ates düşürücü verme aşıdan sonra ateşi olursa ver
Gryffindor Elisaninannesi35 Ateş yoktu ama çok huysuzdu. Sürekli inliyordu😔 gitmeden vermeyin aşıyı etkilediğini söylüyor doktorlar
Elisaninannesi35 Kader_cinar o zaman aşıdan sonra takipleyip ateşi falan yükselirse o şekilde vereyim inşallah çok huysuzlanmaz 🥺
Elisaninannesi35 Gryffindor kıyamam ya 🥺 bende çok tedirgin oldum ilk 1 ay aşısında bı kere ağlayıp susmustu uyumuştu direk ama 3 tane olusu tedirgin etti beni
Gryffindor Elisaninannesi35 Hiç endişe etmeyin bir şekilde sabah oluyor. Belki de hiç etkilenmeyecek. Benimkini aşılardan etkiliyor malesef 1 ay aşısında da huysuzlanmıştı. Kollarına ve bacaklarına dikkat ederseniz bir şey olmaz Allah’ın izniyle
Cansuminel Kızımda ates olmadı fakat agrısının oldugunu hıssettım ve çay kasıgı ölcegıyle şurup kullandım cok rahat uyudu
Zehra9800 Bizde yarım saat önce aşı yaptırdık şuan huysuzluğu yok ama çay kaşığı kadar şurup verdim ateşi çıkarsa tekrar veririm