Merhaba anneler ben nurse harveys aldım kullanıyorum memnunum bebeğim kendini sıkmıyor gazını çıkarıyor uyku problemi vardı gazdan dolayı o problemimiz de kalktı ama çok uyuyor endişe etmeliyim kullanan varmı aranızda çok uyuması normal mi 2 aylığız bu arada