Tugbaaada Kızlar ay aydın sonra ayaksız pijama giydirmeye başladınız ben soguk oluyo die hala 2 tane ayaklı alt pijamadan giydiriyom
ecemm-6161 Tugbaaada canım bebeğin ayak bacak gelişimi için ayaklı pijama iyi olmuyor rahat hareket etmesi açısından
Zlm Tugbaaada yazım sadece zıbinla yatırıyorum ama kış şimdi ayaklı pijamalar aldım benim kız sürekli üstünü aciyo çünkü en azından bı kat birşey olsun diye 8 aylık kızım
sademinannesi Tugbaaada sadece yenidoğan aldıklarım küçülüne kadar kullandım bi daha da almadım en fazla 1 ay kullanmışımdır ayaklı pijamalarda rahat edemiyorlar onun yerine kendinden çoraplı pijamalar var onlar daha kullanışlı