Yılbaşından önce 2 kutu aptamil comformil aldım ilk pakette sıkıntı yoktu fakat 2. Pakete geçince şöyle bir sıkıntı oldu mama suyun içinde kesinlikle erimiyor öyle bir çalkalamak gerekiyor ki Buda biberon da gaz oluşmasını sağlıyor ve gazını üstten çok zor çıkartıyor acaba başına gelen var mı?