Merhaba. Bebeğim 1buçuk aylık ve çoklu besin alerjisi var. Bazı doktorlar (kendi doktorum da) bu kadar küçükken besin alerjisi olmayacağını söylüyorlar ancak mukuslu ve gürültülü kaka, ciltte döküntü, kusma ve ağlama krizleri sonucu denemeye başladığımda çocuğumun süt ve süt ürünlerine, yumurtaya, kırmızı ete, tavuğa, balığa hassasiyeti olduğunu gözlemledim. Kolik çocuğum var zannederken aslında hiç ağlamayan bir çocuğum olduğunu gördüm. Üç öğün yalnızca patates yiyorum kalsiyum desteğini dışardan alıyorum. Ancak bebeğimin kilo alımı doğduğundan beri yavaş. Mama vermiyorum (son çare olsun istiyorum) yalnızca emzirerek nasıl kilo aldırırım. Düzgün beslenemediğim için sütüm de ilk zamanlarki gibi değil kızım uzun uzun çekince anca geliyor . Tavsiyeleriniz var mıdır nasıl kilo aldıracağım emzirerken ve emzirdikten sonra nelere dikkat etmeliyim?