Kadernur haklisiniz zor oluyor 2,5 aylığa kadar hep yanimda birileri oldu annem geldi gitti kardeşlerim geldi gitti sürekli döngü halindeydiler sonra hepsi gidince başbaşa kaldık eşim ise gidiyordu ben ve oğlum kalmıştık hala yorgunluk var bazen diyorum 2 gün tatil verseler diye bebiş uyuduğunda sende uyu işler yemek bi iki gün kalsın yapma eşinle beraber yaparsın vücudunu dinlendir illaki gün içinde yarim saat uyuyodur hemen sizde uyumaya çalışın