Merhaba anneler oto koltuğu için Rica etsem yardımcı olacaklar var mı aramızda kızıma seçmek istiyorum malum kar kış uzun yol şart bence
0/36 ay almak istiyorum sizce nasıl kullanan memnun mu
bi de her yöne dönmesini ve yatış pozisyonu olmasını istiyorum kızım araba da genelde hemen uyuyor otururken uyuması olmaz siz ne kullanıyorsunuz bi de fiyatlar uçmuş resmen 🤦♀️ Nasıl olmalı sizce akıl verin tam 1 haftadır gece gündüz araştırmadayım bir de bebeğim artık pusetine sığmıyor boyu uzun geliyor 5.5 aylık 🙏🏻