Azragamze Gündüzleri uyumuyor genelde gece uyuyor 17 günlük bebişim, ama sıçrıyor devamlı elini kolunu titrer gibi hareket ettirigor bir anda sebebi nedid
Melisammmmmm Azragamze O refleks her bebekte var ven kundak yapıyordum sadece kollarının Yarım kundak yaparsan sıçramalarındauyanmaz daha uzun uyur
Glcntna Azragamze anne karnında ellerini harekwt ettirdiğinde şimdiki gibi değil hareketleri sınırlıydı . Kendini anne karnında sanıp elerini açtığında bi sınır olmadığından ilkiliyorlar . Yarım kundak yaparsan o alışana kadar sıçramaz . Daha dünyaya geldiğinin farkında değil