Nur_44 Mastit olmusum emzirirken aglayaarak emziriyorm cok kotuyum doktora gittim agri kesici antibiyoyik Verdi ama gecmiyo cok agri yapio napcam bilmiyorum ya dogal bi yontem varmi
Patateskoftesi Nur_44 lahana sarmak , netten de arastirabilirsiniz . Bir de dusa girip sertlesen bolgeyi tarayin masaj yapin sık sık .
Hilalo Nur_44 öncelikle geçmiş olsun hemen sıcak dusun altına gir ve gögsüne asagı dogru sütünün akıcagı sekilde sıcak su altında masaj yapın çok iyi gelicektir birccok kişiye cok iyi gelmiştir bu yöntem
Akayaycan Nur_44 ben mastit olduğumda üzüm yaprağı koymuştu annem cok iyi gelmişti ayriyetten sirkeli su ile masaj yapmıştım ama asıl önemli olan da sağmak sağdıkça rahatlarsın
Leilabalim Nur_44 gecmis olsun, instagramda ebekadinhurcan var, onun lahana tarifini mutlaka uygulayın cok iyi gelecektir. Birde yazmislar makineyle sagmak acacaktir tikanik kanallari cok rahatlatacaktir.
Derinmavi Nur_44 burda okuyup yapmıştım bende gerçekten işe yarıyor sıcak suda saclarını göğsünün üstünden tarıyorsun sonra sagım yapıyorsun ben baya taradım kızarmıstı hatta, sonra sağdım oyle açıldı yarım saatte rahat etmiştim geçmiş olsın
Secilllll Ya bende oldum sanırım 3 gündür sağ göğsümde ağrı şişlik var çok acıyor dr gitmedim hangi bölüme gitmemiz lazim
Glcntna Nur_44 bi kaba sıcak su koy bebeğin ağız mendilini ıslatıp göğsüne koy soğuyunca bez tekrar ıslat koy bunu yarım saat yap sonra bebeğini emzir zağa biliyorsan sağ ama ağrırı sağarken bebek emdiğinde daha az acıyor bide bebeğin cekim kuvveti fazla olduğundan daha iyi oluyor . Bebeği emzirdikten sonra tekrar aynı işlemi yap bu sefer sağ rahatlıyorsun ben sürekli oluyorum bi bu geçiriyor .
Ayliss @Nur_44 benim doğumdan 10 gün sonra başladı mastit belası.. 1 ay içinde tam 3 kere mastit oldum ne yaptıysam fayda etmedi kaç kere hastanelik oldum ateşlenme ve titreme yüZünden göğüs ağrısıda cabası. Lahananın biraz rahatlattığını hatırlıyorum ama deneyebilirsiniz lahana yapraklarını ve sıcak duşa girip sağım yapmak umarım bir an önce geçer🙏