Kızlar iki gündür boğaz ağrısı ve baş ağrısı vardı test yaptırdım bugün pozitif mesajı geldi. 17 aylık bebeğim var emzirmeye devam ediyorum. Ona geçecek diye çok korkuyorum. Ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz? İlaç kullanmayı düşünmüyorum. Evde uygulayabileceğim etkili yöntemler neler?