Kbra6161_ Merhaba arkadaşlar bebeğim 7aylik ek gıda aldığı için silikon tabak almıştım ama yıkayınca (elimde yıkıyorum) doğal deterjanlarla acaip kokuyor yemeğe de geçiyor bu koku kasıklarda da aynı ? Silikon olamayan kaşık onerebilirmisiniz?