Hilaalhepp hayır ziraatla çalışmadım hiç. İş bankası, ing ve garantiyle çalışıyorum. Altındansa dövizde kalmayı daha çok seviyorum. Sanal altın hesabımda var ama kafama eserse reel altında alıyorum ama dediğim gibi dövizde tutmayı daha çok tercih ediyorum. Döviz hesabı bozdurup gayrimenkul almak mantıklı mı onu bilemiyorum dediğim gibi ama klasik yatkınlık herhalde bir yerden sonra illa gayrimenkule çevirdim. Dövizde kalmak daha mantıklı olabilir belki.