Yenidoganbakimi Bebeğim gece açlığına uyanıyor besleyip koydum yatağına ve 6 saat uyanmamış hemen besledim bişey olmaz değil mi? Çok vicdan azabı çekiyorum nasıl alarmı duymamışım
asude456 Yenidoganbakimi olmaz benım oğlum 36 günlük sarılık geçtikten sonra gece 5 ten 9 a kadar uyur uyandırmam asla
Bes22 Yenidoganbakimi ben 15 günlük oldukyan sonra uyandırmadim kendisi ağlayınca verdim ortalama 4 saatte bir oluyordu şuan 1 aylık . Doktor 2.haftadan sonra sarılık riski çok az oluyor dedi uyandırmaya gerek yokmus
Edaacvk Yenidoganbakimi benimkide 2 ay 4 günlük hic uyandırmadım uyku düzeni bozulur diye gece 1 defa uyanıyor